Prezentace360° - Informace o virtuálních prohlídkách

Možnosti rozšířených funkcí našich virtuálních prohlídek:

- Hotspoty v různých grafických úpravách (vč. pulzních, obrázkových a polygonálních), pro propojení jenotlivých scén - virtuální procházka

- Integrované Google maps,s interaktivními grafickými markery a radarem

- Optimalizace pro iPhone a iPad

- Info panel (informace k jednotlivým scénám - html text s možností odkazů)

- Help panel (legenda navigace)

- Jazykové mutace

- Combobox - rozvinovací paletka sloužící k průchodu scénami

- Náhledy (statické i skrolovací) - sloužící k průchodu jednotlivými scénami

- Zvukový podkrese - možnost vložení hudby nebo hlasového doprovodu

- Plánek s radarem a hotspoty

- Kompas (grafický, analogový)

- Obrázková galerie, se zobrazením detailů

- Vložené Flash videa

- Detaily - zobrazení detailů objektů v jednotlivých scénách

- Firemní logo (možnost odkazů)

- Rozšířená navigace s přídavnýmými funkcemi, obdobně jako Context menu

- Tlačítko sloužící ke skrytí Navigace

- Context menu - pravé tlačítko myši (různé typy zobrazení

- Odkaz na e-mail - "napište nám"

- Ochrana pro použití prohlídky pouze na určené doméně

 

 

 

Virtuální prohlídka umožňuje komukoli s přístupem na internet a počítač, prohlédnout si nasnímaný objekt, projít se po místnostech i okolí nebo prozkoumat detaily objektů.

Soubor virtuální prohlídky je vytvořen z několika vysoce kvalitních fotografií, jež jsou po pořízení graficky upraveny a pomocí software spojeny v 360°(sférickou) prohlídku.

Jednotlivé prohlídky lze navzájem softwarově propojit a vytvořit tak opravdovou "virtuální procházku" (virtual tour) objektu. K lepší orientaci návštěvníků pak slouží aktivní náhledy, navigace, tzv. hotspoty a interaktivní mapky, jež mohou být součástí prohlídky.

Takto vytvořené virtuální prohlídky jsou pak připraveny pro pro vaše webové stránky, ve virtuální prohlídce se návštěvník pohybuje pomocí navigačních tlačítek, ale i pomocí myši i klávesnice ve středu jejího prostoru, může se rozhlížet do stran, nahoru a dolů (nad sebe pod sebe) a také si projekci přiblížit či oddálit (virtuální realita).

Je známo, že webové stránky doplněné o virtuální prohlídku, zaujmou více, než stránky opatřené jen fotografiemi.

Máte se čím pochlubit? Využijte možnosti přidat ke své internetové prezentaci virtuální prohlídku, jistě zaujmete více návštěvníků.

Virtuální prohlídky vnoří návštěvníka do prostorů a umožní mu, podrobně si prohlédnout vše, co jej zaujme.

Naše virtuální prohlídky lze sledovat ve standardních prohlížečích Flash.

Zobrazovací velikost našich prohlídek je cca 10600 x 5300 pixel (55 Megapixel) a velikost souboru je cca 8 MB.

Toto rozlišení považujeme za optimální pro rychlé načítání i prohlížení (načteny jsou obvykle během několika vteřin), jejich kvalitu ověříte nejlépe tlačítkem + (zoom) v navigaci.

Všechny naše virtuální prohlídky jsou nyní optimalizovány pro prohlížení Smartphone (iPhone, iPad, Android)

Virtuální prohlídka v marketingu - účinný vizualizační nástroj, který umožňuje, aby prodávající ukázal potenciálnímu zákazníkovi své produkty nebo služby zvláštním způsobem, vytvářejícím v divákovi pocit, že je v nasnímaném objektu přítomen (virtualita), působí živě. Virtuální prohlídky umožňují ucelené informace o produktu nebo službě.

Rozsah služeb - využití tohoto druhu vizualizační technologie je dosti široký. Tuto službu mohou využít ve své každodenní práci a realitní makléři a majitelé domů, vývojáři, designéři, hotely, cestovní agentury, zábava, výstavní centra, obchodní centra, autosalony, fitnesscentar, nebo dokonce muzea. Jednoduše řečeno, tato prezentaceje vhodná pro ty, jež se domnívají, že je pro jejich činnost důležité, být i v kontaktu s uživateli internetu a získat zpětnou vazbu v reálném čase. Pro ty, jež se domnívají, že je důležité mít jednoduchý, cenově dostupný a efektivní nástroj k prokázání jedinečnosti různých objektů a to z hlediska marketingu výrobků nebo služeb.

Virtuální prohlídka, pokud jde o dosažení požadovaného výsledku, je způsob, jak vytvořit obraz objektu a jeho vlastností na základě technologie umožňující návštěvníkovi interakci s obrazem, může jej ovládat, měnit vlastnosti objektů, které jsou její součástí, v reálném čase.

Některé příklady využití virtuálních prohlídek

Vlastníci nemovitostí

Při prodeji nemovitostí, je virtuální prohlídky (procházka) mocným nástrojem (v USA je takto nabízena/prodávána většina nemovitostí)

Optimálním řešením je umístění virtuální prohlídku Vašeho domu/bytu na portálu s nemovitostmi a Vašich internetových stránkách. Virtuální prohlídka/procházka nemovitosti bude pracovat za Vás, protože její obsah získá konkrétní podobu ve formě interaktivní prezentace objektu.

Kromě toho, jako vlastník těchto informací, můžete prezentaci sdílet s potenciálními klienta a přáteli (včetně možnosti prohlížení na iPhone, iPad a Android), stačí jim odeslat stručný odkaz na Vámi nabízený objekt.

Cestovní kanceláře

Většina klientů touží, před koupí Vámi nabízeného produktu, získat co nejvíce ucelený obraz místa pro volný čas/dovolenou/lázeňskou léčbu.

Umístěním virtuálních prohlídek na Vašich firemní stránkách nebo portále, získáte silný vizualizační nástroj, jež bude další konkurenční výhodou - schopnost ukázat nejen interiéry hotelových pokojů, ale kvalitu infrastruktury. Pro rekreaci je tato technologie velmi užitečné, její speciální vlastností je, že klient může při výběru dostatečně konfrontovat své požadavky s interaktivní prezentací, umožňující mu jednoduší a rychleší rozhodnutí k nákupu služby.

Virtuální prohlídka, jako marketingový vizualizační nástroj integrovaný do strategie prosazování Vašich služeb, jistě nenahrazuje, ale doplňuje Vaše stávající nástroje.

Hotely

Podle zkušených manažerů se většina hotelů se obrací na reklamu v médiích. Volba médií závisí na určení cílové skupiny klientů. Mnoho hotelů spoléhá na internetovou reklamu.

Pomocí poutavé webové prezentace, doplněné o virtuální prohlídku/procházku, získá klient ucelené informace o interiéru i exteriéru hotelu. Virtuální prohlídka často představuje jakousi "uměleckou hodnotu", jež je schopna přenést i "atmosféru" hotelu.

Využitím této konkurenční výhody, může často příznivě ovlivnit rozhodnutí potenciálních hostů, při výběru ubytování. Majitelé hotelů investují mnoho prostředků do obnovy zařízení a virtuální prohlídky jsou jedinečnou možností k prezentaci tohoto úsilí.

Restaurace

• Umístění, velikost a kvalita služeb, to jsou kritéria pro stanovení úspěšnosti restaurací.

• Virtuální prohlídka na internetových stránkách, Vaší restaurace, dokonale ukáže její umístění i vybavení.

• Přemýšleli jste o tom, jak váš podnik vypadá z internetu? Jaké informace získají návštěvnící o Vaší restauraci, máte se čím pochlubit a statické forografie již nesplňují Vaše představy o prezentaci Vašeho podniku? Nechte si vytvořit kvalitní virtuální prohlídku, jež se stane Vaše vizitkou na internetu.

Tvůrci webových stránek

Tvorba virtuálních prohlídek, jsou přímým produktem naší činnosti. V praxi to znamená, že v procesu vytváření podpory služeb, považujeme webové stránky jako nástroj, nikoli finální produkt naší práce.

Jsme odborníky v tvorbě virtuálních prohlídek a stále pracujeme na jejich zlepšení. Zaměřujeme se na kvalitu a neustále pracujeme na zlepšení dostupnosti našich

Copyright © 2008 2012 Všechna práva vyhrazena Virtual Panorama Martin Hrdlička

NAHORU

Partnerské odkazy:

sipkap
sipkal
gmmarkery
kompas
hotspoty
mapa3
scroll
mapka2
mapka1
galerie

Info o virtuálních prohlídkách

Profesionální virtuální prohlídky nejvyšší kvality, optimalizované pro desktop fullscreen, iPhone, iPad, iPod a Android

Virtual Panorama Martin Hrdlička tel.: 724 003 125, 774 003 125 info@virtualpanorama.cz

p360